چگونه وب سایت خود را طراحی کنیم؟

تاریخ ارسال : 1400/06/30

کدام حوزه کاری را انتخاب کنیم؟ در صورتی که قصد دارید وب سایتی با ترافیک و بازدید بالا داشته باشید باید در تمام حوزه های عمومی و یا حتی تخصصی اگر توانایی دارید تولید محتوا داشته باشید. اگرچه، موضوعاتی که مخاطب بیشتری را جذب می کنند شامل موارد زیر می باشند: سلامتی کسب و کار سبک زندگی توسعه فردی موفقیت مهارت های ارتباطی سفر و گردشگری فیلم و سینما

کدام حوزه کاری را انتخاب کنیم؟

در صورتی که قصد دارید وب سایتی با ترافیک و بازدید بالا داشته باشید باید در تمام حوزه های عمومی و یا حتی تخصصی اگر توانایی دارید تولید محتوا داشته باشید. اگرچه، موضوعاتی که مخاطب بیشتری را جذب می کنند شامل موارد زیر می باشند:

    سلامتی
    کسب و کار
    سبک زندگی
    توسعه فردی
    موفقیت
    مهارت های ارتباطی
    سفر و گردشگری
    فیلم و سینما

 

چگونه وب سایت خود را طراحی کنیم؟

شاید بسیاری از افراد این تصور را در ذهن خود داشته باشند که برای را اندازی وبسایت خود نیاز به هزینه بالایی دارند که باید پرداخت شود و همینطور برای مدیریت آن نیاز به مهارت خاصی هست. اما خوشبختانه شما می توانید با استفاده از وردپرس وب سایت تولید محتوایی خود را با کمترین زمان و هزینه راه بندازید و شروع به تولید محتوا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره وردپرس می توانید به این لینک مراجعه نمایید.

شما می توانید در جهت استفاده از وردپرس یک قالب خبری را تهیه کرده و طبق همان قالب وب سایت خود را طراحی نمایید. قالب های خبری دارای مزایای فراوانی از جمله سرعت لود صفحه بالا، ثبت امتیاز ستاره ای، هماهنگی با ووکامرس و جمع آوری ایمیل کاربران هستند که می توانند به قدرتمند شدن  وب سایت شما کمک قابل توجه ای کنند.

طراحی سایت ونداد

تیم ونداد تشکیل شده از متخصصان حرفه ای در حوزه های طراحی سایت، سئو و... می باشد.

amirhossein web

نویسنده

4

مقاله

1400/06/20

تاریخ ایجاد